Regler for "Ønskes Kjøpt"-kategori

Trenger du noe? Legg det inn her
Brukeravatar
inunf
Admin
Sted: Molde
Kontakt:

Regler for "Ønskes Kjøpt"-kategori

Legg innav inunf » 08 nov 2007, 20:14

Siden denne kategorien har vært/er ganske rotete har vi bestemt at den skal modereres strengere. Jeg har blitt tildelt denne oppgaven og vil gjøre mitt beste for å holde denne kategorien mest mulig seriøs. I den anledning har jeg laget noen regler. Jeg forbeholder meg retten til å slette, slå sammen og forandre innlegg og tråder, men kommer selvsagt ikke til å forandre innholdet i annonsen.

Regler for "Ønskes Kjøpt"-kategorien:

-Sjekk "Til Salgs"-kategorien først.

-Vil du kjøpe noe nytt, sjekk først om noen har spurt om det før.

-Vil du kjøpe noe brukt, forklar godt akkurat hva du er ute etter. Er det en liten del og du har vansker med å forklare kan du ta et bilde av der delen skal sitte eller den gamle ødelagte delen.

-Off-topic blir ikke akseptert.

-Alle tråder som ikke har hatt aktivitet på en måned blir slettet automatisk. Du bumpe tråden din for at den ikke skal bli slettet. Det er bare tillat å bumpe en gang i måneden.

-Har du fått fatt i objektet du var på jakt etter, SKRIV DET!

-Skriv nynorsk eller bokmål, eller vær forberett på at innlegget ditt kan bli forandret.

-Poster med "PM sendt" vil bli sett ned på.

Innvendinger og forslag til andre regler kan diskuteres her, men all off-topic blir slettet. Nye regler kan komme til etterhvert.
Sist redigert av inunf den 18 nov 2007, 20:44, redigert 4 ganger totalt.

Brukeravatar
Sigbjørn
Støttespiller
Sted: Gol / Våler
Kontakt:

Re: Regler for "Ønskes Kjøpt"-kategori

Legg innav Sigbjørn » 08 nov 2007, 20:19

Bra. Synest dette forumet begynte å dale nedover mot MP "nivå" en liten stund, men nå begnnyer det å hjelpe!!
Værste som kan skje: Bli like dårlig forum som MP!!
=)

Brukeravatar
trym
Veteran
Sted: Toten
Kontakt:

Legg innav trym » 10 nov 2007, 22:52

enig der :p
Nå:
Aprilia RS 125 2001mod 34hk
Aprilia RS 125 2004mod 98 kåper! =)
Suzuki tsx 89mod

Eks:
Aprilia RS 125 2003mod, Honda nsr 97mod, Sachs xtc 99mod, Honda nsr 90mod, Honda cbr 125 2004mod, Honda mtx 50 90mod

Gå tilbake til «Ønskes Kjøpt»