Aprilia habana 2005

Kategorien for alle Aprilia 50 ccm
Marianne
Nysgjerrigper

Aprilia habana 2005

Legg innav Marianne » 18 aug 2018, 16:38

Hei jeg har en habana 50 2005 som i sommer plutselig ikke ville starte etter at den hadde stått i 14 dager uten noe særlig med bensin. Den startet ikke på kick start heller. Jeg har plukket den fra hverandre ( fått litt hjelp) den startet da hvis man sprøytet bensin rett inn i alle dyser..... men den har gått på veldig lavt turtall ( sånn at du må gasse for at den ikke skal slokne i lyskryss) og slitt med å starte et par ganger igjen. I går plukket jeg den fra hverandre igjen rikka og lurte på alle slanger ... og den startet og gikk som en klokke ..... kjørte en tur og motoren lød slik den skal.... satte den fra meg og prøvde etter et par timer å få start igjen , men nei..... det virker ikke som den greier å tenne... tennplugger er i orden , men har kjøpt ny for sikkerhetsskyld. Det virker meg som den ikke drar inn bensin liksom ....jeg er ikke en dreven mekker så lurer på hva det kan være..... forgasseren, eller der luft og bensin fordeles... vet ikke hva det heter men vet hvor den sitter.... jeg lurer på om noen kan tipse meg om noe ? Hilsen marianne

Gå tilbake til «50 ccm»