Aprilia RSV4!

Alt nytt fra mc-verdenen postes her
Brukeravatar
Petter
Støttespiller
Innlegg: 1621
Registrert: 04 sep 2007, 19:57
MC: Aprilia RS 125 Spains No1
Sted: Hønefoss

Legg innav Petter » 09 okt 2008, 20:54

åja :roll:
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(

Brukeravatar
General-Billy
Wannabe admin
Innlegg: 1274
Registrert: 06 okt 2007, 00:12
Sted: Northern Norway

Legg innav General-Billy » 09 okt 2008, 21:53

Hadde jeg bare hatt penger så hadde dette blitt mitt nye kjøretøy:P
[X] BMW 325D E92, 11
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re:

Legg innav Thorden » 10 okt 2008, 16:11

General-Billy skrev:Uuuuh :D Ingen som vet når denne kommer ut i butikkene , og har ett ca prisanslag?


Den kan bestilles før nyttår, leveranse til våren sies det fra informert hold. Prisen har de ennå ikke offentliggjort, men det har kommet noe informasjon fra andre kilder, som man nok skal ta med en liten klype salt. Både britiske MCN, spanske og italienske medier har antydet priser på 120.000 til 130.000 Kr før avgifter. Dersom dette stemmer vil prisene i Norge bli omkring 260.000.

Jeg tror man kan gå ut fra at dette er rimelig riktig. For det første kommer den til å erstatte RSV, så det blir med andre ord ikke en super-eksklusiv sak med sinnsyk pris. For det andre har Aprilia selv sagt flere ganger de siste par årene at den ikke kommer til å bli "veldig mye dyrere" enn RSV. Med andre ord sier de at den blir litt dyrere. Forskjellen i norsk avgift i forhold til RSV er ikke mer enn drøye 10.000. Og ikke minst, Aprilia har tradisjonelt priset sin toppmodell litt over Ducati sin innstegsmodell i sammenlignbar klasse (916 osv), men godt under "tilsvarende" Ducati, som i dette tilfellet blir 1098S. Den koster 299.000, mens 1098 koster 255.000. Med andre ord, det høres veldig sannsynlig ut at den kommer til å ligge rundt 260.000. Dette er for Factory-versjon, standard versjon blir nok 25-30K billigere, altså et godt stykke under 1098. Så man blir fremdeles rundlurt om man kjøper en Ducati i stedet for en Aprilia. :D

Min RSV4 Factory er allerede reservert, så denne vinteren blir lang! De som vil kjøpe den brukt når Tuono-versjonen kommer kan skrive seg på liste allerede. :lol:
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re:

Legg innav Thorden » 10 okt 2008, 16:24

Sp1 skrev:Kjipern, trodde virkelig denne ville bli 20kg lettere.


Næh, de første tallene på vekt som kom ut var jo helt ville. Husk at minstekravet i Superbike er 165 kg. Hva gjør du da hvis du har en sykkel som veier 20-30 kg mindre, limer på en masse blylodd?

179 Kg er helt perfekt, da kan de ganske lett få den ned på rundt 160 Kg i race versjon, så har de noen kilo de kan bruke til å finjustere balansen til den enkelte bane. Tipper det originale eksosanlegget veier mer enn 10 Kg alene, det får de ned til 2-3 Kg.
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Brukeravatar
General-Billy
Wannabe admin
Innlegg: 1274
Registrert: 06 okt 2007, 00:12
Sted: Northern Norway

Legg innav General-Billy » 10 okt 2008, 18:07

Niice :P
[X] BMW 325D E92, 11
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07

Brukeravatar
Even
Pensjonert admin/mod
Innlegg: 1064
Registrert: 26 aug 2007, 19:30
MC: Aprilia RS 125
Sted: Hønefoss

Legg innav Even » 10 okt 2008, 18:26

damn. Legg ut bilder når du får den :D
Aprilia RS 125 2005 RED
Bilde

Brukeravatar
Sucu
Bronze
Innlegg: 1514
Registrert: 24 aug 2007, 21:35
Sted: Hadsel,Nordland

Re: Aprilia RSV4!

Legg innav Sucu » 10 okt 2008, 20:16

Rått at du kjøper en slik en!
Husk bilder når du får den, for all del. :twisted:
Bilde

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re: Aprilia RSV4!

Legg innav Thorden » 10 okt 2008, 22:59

Sucu skrev:Rått at du kjøper en slik en!
Husk bilder når du får den, for all del. :twisted:


Klart det! Jeg er kjempespent på å se farvene, om det blir flere. Håper på en hvor de har byttet ut det røde med blått, og med de blå OZ-felgene. Hadde vært litt kult, og så matcher det skinndress og hjelm, hehehe!
Da jeg la inn reservasjonen ble jeg spurt om hvilken farve jeg ville ha. Hadde jeg jo ikke tenkt på, så jeg sa samma søren, bare jeg får en. Ikke visste de noe om det heller. Regner med at det kommer mer informasjon på EICMA-messen i Milano i november.

Det eneste jeg er "redd for" nå er at Aprilia endelig får den oppmerksomhet de fortjener, og har fortjent de siste 10 år, minst. Med andre ord, da blir det ikke like sjeldent og "eksklusivt" som nå. Det er jo litt morro å ha noe som ikke finnes på hvert gatehjørne liksom.

Neida, det er bare tull, glem det. Jeg unner Aprilia all den suksess de kan få, og håper virkelig at mange flere får øynene opp for hvor bra disse syklene er. Jeg kommer ikke til å svikte dem om vi kjører Apriliaer i endeløs kø langs landeveien, så lenge de fortsetter å lage knallprodukter til en (ganske) rimelig pris. Jeg kommer til og med til å heie på Max Biaggi neste år, og den sitter ganske langt inne! :wink:

Forresten, noen som har tenkt seg til Vallelunga i september neste år for å se Superbike? Kan anbefales, utrolig kul bane! Veldig nær Roma (billig fly med Norwegian), og ikke minst så er det hjemmebanen til Max. Jeg var der i fjor da Max vant det første løpet og ble nummer to i det andre. Han har (utrolig nok) en diger fanklubb, og den var en helt vill stemning! Max var skikkelig konge da, og for en gangs skyld smørblid som søren også! :D

Kanskje lage en Apriliaforum.no-tur for å heie på grom-laget?
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Brukeravatar
Benjamin77
Wannabe admin
Innlegg: 1099
Registrert: 24 okt 2007, 14:56
Sted: Revetal
Kontakt:

Re: Re:

Legg innav Benjamin77 » 12 okt 2008, 02:08

Thorden skrev:
Sp1 skrev:Kjipern, trodde virkelig denne ville bli 20kg lettere.


Næh, de første tallene på vekt som kom ut var jo helt ville. Husk at minstekravet i Superbike er 165 kg. Hva gjør du da hvis du har en sykkel som veier 20-30 kg mindre, limer på en masse blylodd?

179 Kg er helt perfekt, da kan de ganske lett få den ned på rundt 160 Kg i race versjon, så har de noen kilo de kan bruke til å finjustere balansen til den enkelte bane. Tipper det originale eksosanlegget veier mer enn 10 Kg alene, det får de ned til 2-3 Kg.


168 kg faktisk :P

Har en kraftig følelse av at Aprilia kommer til å vinne det som er med den sykkern her. De har jo stort sett vært med i toppen når de har satsa på racing. Lurer på om de kommer tilbake til MotoGP jeg? [-o<
05 Aprilia RS150 ¨gone edition¨
Honda CBR1000RR HRP
Husqvarna TC450
95 Nissan 200SX S14
96 BMW 523i e39
We don`t ride fast, we just fly low!

Robban
Admin
Innlegg: 2363
Registrert: 26 okt 2006, 21:50
MC: Aprilia RS 250 2003
Sted: Sandefjord
Kontakt:

Legg innav Robban » 12 okt 2008, 10:36

Thorden; Velkommen til forumet, du er nå offiselt ukas store helt og jeg håper og tror at du vil dele bilder og opplevelser med oss andre på forumet når du får det nye beistet ditt?

Benjamin; ryktene vil ha det til at Aprilia på lengre sikt ønsker seg tilbake i toppklassen i motoGP, jeg tror ikke de har planer om å lansere en ny sykkel i den nye 600 dieselklassen som skal erstatte 250cc, men etter hva jeg har hørt har de tenkt å satse på en arena av gangen, altså først og fremst få RSV4 til å bli en sykkel i toppsjiktet av Superbike klassen.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*

And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re: Re:

Legg innav Thorden » 14 okt 2008, 21:41

Robban skrev:Thorden; Velkommen til forumet, du er nå offiselt ukas store helt og jeg håper og tror at du vil dele bilder og opplevelser med oss andre på forumet når du får det nye beistet ditt?


Takk for velkomsten! Virker som et bra forum dette her, håper det er noe jeg kan bidra med etter hvert.
Helt du, vi får nå i alle fall vente og se til den står på gårdsplassen. :)

Foreløpig er den bare reservert, jeg vet ikke engang prisen. Blir det Ducati-aktige røverpriser feiger jeg nok ut, men det ser bra ut så langt. Ser at tyske forhandlere allerede er ute og annonserer den på på http://www.mobile.de til € 19.990,- (ink moms). Det styrker min påstand om et prisnivå på rundt 260.
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Robban
Admin
Innlegg: 2363
Registrert: 26 okt 2006, 21:50
MC: Aprilia RS 250 2003
Sted: Sandefjord
Kontakt:

Legg innav Robban » 16 okt 2008, 13:09

Jeg også sitter med samme inntrykk som deg, at dette er mer en konkurrent til 1098 enn Desmosedici, allikevel må jeg få lov til å si at i mine øyne er den helt på høyde utseendemessig ihvertfall, så får vi se hvordan den er å kjøre når de første tilbakemeldingene kommer! Det er mye spennende på gang hos våre venner i Italia!
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*

And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.

Brukeravatar
Berg
Bronze
Innlegg: 1554
Registrert: 08 okt 2008, 15:48
Sted: Nord-Trøndelag, Stjørdal, Lånke.

Legg innav Berg » 16 okt 2008, 16:00

Jeg sier bare en ting: Den sykkelen er bare så vanvittig P***O!!!!
Bilde
- Aprilia RS 125 1999 Modell.
- Yamaha DT 50 (herjemoped)

Brukeravatar
Berg
Bronze
Innlegg: 1554
Registrert: 08 okt 2008, 15:48
Sted: Nord-Trøndelag, Stjørdal, Lånke.

Legg innav Berg » 17 okt 2008, 16:23

Den ser veldig hissig ut på denne videoen :D
http://www.youtube.com/watch?v=uGbj_IsIXZU
Bilde
- Aprilia RS 125 1999 Modell.
- Yamaha DT 50 (herjemoped)

Brukeravatar
Sucu
Bronze
Innlegg: 1514
Registrert: 24 aug 2007, 21:35
Sted: Hadsel,Nordland

Legg innav Sucu » 17 okt 2008, 22:14

Fikk så utrolig lyst til å kjøre, etter å ha sett den videoen nå. Synd rsen står i deler. :(
Bilde

Brukeravatar
Berg
Bronze
Innlegg: 1554
Registrert: 08 okt 2008, 15:48
Sted: Nord-Trøndelag, Stjørdal, Lånke.

Legg innav Berg » 17 okt 2008, 22:24

Hehe, :P Min står i deler den å desverre... :cry:
Bilde
- Aprilia RS 125 1999 Modell.
- Yamaha DT 50 (herjemoped)

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Innlegg: 1446
Registrert: 16 jul 2007, 18:40
MC: Aprilia Rs125 '07 Black
Sted: Beitostølen
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 18 okt 2008, 00:49

Og min ;)
Bilde
Fp ++

Brukeravatar
Berg
Bronze
Innlegg: 1554
Registrert: 08 okt 2008, 15:48
Sted: Nord-Trøndelag, Stjørdal, Lånke.

Legg innav Berg » 18 okt 2008, 08:19

Da er vi foreløpig 3 :P
Bilde
- Aprilia RS 125 1999 Modell.
- Yamaha DT 50 (herjemoped)

Brukeravatar
inunf
Admin
Innlegg: 3835
Registrert: 26 jun 2007, 21:10
Sted: Molde
Kontakt:

Legg innav inunf » 18 okt 2008, 14:42

[-X Hold dere til tema gutter!

Brukeravatar
Sp1
Norgesmester
Innlegg: 581
Registrert: 04 jul 2007, 09:11

Legg innav Sp1 » 20 okt 2008, 13:20

Thorden skrev:
Sp1 skrev:Kjipern, trodde virkelig denne ville bli 20kg lettere.


Næh, de første tallene på vekt som kom ut var jo helt ville. Husk at minstekravet i Superbike er 165 kg. Hva gjør du da hvis du har en sykkel som veier 20-30 kg mindre, limer på en masse blylodd?

179 Kg er helt perfekt, da kan de ganske lett få den ned på rundt 160 Kg i race versjon, så har de noen kilo de kan bruke til å finjustere balansen til den enkelte bane. Tipper det originale eksosanlegget veier mer enn 10 Kg alene, det får de ned til 2-3 Kg.

179 kg er jo akkurat det samme som resten av rukla. Eller litt tyngre. Hørte aprilia hadde skrytt av at den skulle være på størrelse med RS 250.. 165 kg i WSBK ja, men det er jo ingen grunn til at gateversjonen skal veie 14 kg mer.. Fordelen med å ha en del kilo å gå på på en racer er faktisk akkurat som du sier, lime på blylodd. Da kan man balansrere vektfordeling fremme/bak meget nøyaktig.

Forøvrig var det ikke meningen å være en surpomp her, jeg bare tenkte høyt; sykkelen er sikkert så rå som det er mulig å få det, den ;)

Endring: Velkommen til forumet vårt forresten; gleder meg til se masse bilder av udyret ditt når det kommer! (Oi, den setningen kan misforståes ganske grovt :P )

Brukeravatar
SJ92
Støttespiller
Innlegg: 1200
Registrert: 16 aug 2007, 12:30
Sted: Drammen
Kontakt:

Legg innav SJ92 » 20 okt 2008, 22:24

:lol:
Den tok kaka =D>
Bilde

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1 :D

Brukeravatar
AndyCandy
Silver
Innlegg: 2278
Registrert: 27 apr 2008, 21:18
Sted: Bjerke, Oslo.
Kontakt:

Legg innav AndyCandy » 20 okt 2008, 22:28

Den introduksjons videoen så jo ut som en ny spider man film eller noe..
Men syklen er bare heeeelt rå! :shock:
Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B

Robban
Admin
Innlegg: 2363
Registrert: 26 okt 2006, 21:50
MC: Aprilia RS 250 2003
Sted: Sandefjord
Kontakt:

Legg innav Robban » 21 okt 2008, 11:41

SP1; så godt som samtlige av de overflødige kg ligger nok i lyddemperen skal du se! Virker som de har plassert katalysator og hele den møkka slik at alt ordnes med en bitteliten slip on :)
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*

And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.

Brukeravatar
Sp1
Norgesmester
Innlegg: 581
Registrert: 04 jul 2007, 09:11

Legg innav Sp1 » 21 okt 2008, 23:48

Det høres jo forsåvidt oppløftende ut..

Robban
Admin
Innlegg: 2363
Registrert: 26 okt 2006, 21:50
MC: Aprilia RS 250 2003
Sted: Sandefjord
Kontakt:

Legg innav Robban » 22 okt 2008, 00:01

http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... rge_25.jpg

Du skal ikke se helt bort ifra at det er noen kg i det lille kjernekraftverket bak der! Bytter man ut denne med den helt riktige Hexagonal potta fra Pista'n så tenker jeg man er langt nede på 160kg tallet, noen hk rikere og selvfølgelig masse ekstra creds på din lokale pølsebu :D
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*

And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re:

Legg innav Thorden » 22 okt 2008, 21:24

Robban skrev:http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2008/09/aprilia_rsv4_large_25.jpg

Du skal ikke se helt bort ifra at det er noen kg i det lille kjernekraftverket bak der! Bytter man ut denne med den helt riktige Hexagonal potta fra Pista'n så tenker jeg man er langt nede på 160kg tallet, noen hk rikere og selvfølgelig masse ekstra creds på din lokale pølsebu :D


Det må du regne med, vi snakker vel 10-12 Kg bare på å skifte eksosanlegget. På min første Mille R sparte jeg ca. 8 Kg på å bytte ut den enorme potta og rørene med helt Arrow-anlegg. RSV4 har jo katalysator i tillegg, og tillatt lydnivå i Superbike er vanvittig høyt, så de trenger knapt noe demping i det hele tatt. Det betyr lette anlegg!
På senere maskiner har jeg nøyd meg med slip-on, men bare det sparer jo fort 6-7 Kg.

Forøvrig er nedre grense for tørrvekt i Superbike 162 Kg for 3- og 4 sylindrede sykler, fra 165 til 168 Kg for twinner (avhengig av oppnådde resultater, faktisk). Ekstra vekter for å oppnå minimum vekt er lov, de må være skrudd fast i ramme eller motor. Så det er sterkt begrenset hvor mye ekstra vekt det er praktisk å slenge på. Derfor er nok vekten på RSV4 ganske optimal som den er, og det er garantert ikke tilfeldig at den er som den er. De kunne fint ha lagd den lettere hvis de hadde hatt noe ønske om det.

Man klarer greit å fjerne 20+ Kg fra gateversjon til Superbike, og da er de nede på maks 159 Kg. Så har de 3+ Kg å leke med i form av lodd som settes her og der for å optimalisere balansen. Mer tilleggsvekt enn det en neppe særlig ønskelig eller praktisk. Hadde det vært snakk om "RS250-vekt" som det gikk rykter om hadde de ligget minst 20Kg under vektgrensen, noe som hadde vært totalt bortkastede bestrebelser og kostnader, og ikke minst helt håpløst å kompensere i form av ekstravekt.

Slikt er jo morsomt å juge og skryte om, men for oss vanlige dødelige er det nok ikke vekten som er den største begrensningen for hvor bra vi kjører. :D

Nå må vi forresten se å bli kvitt den #¤%&! finanskrisen, verdien på krona vår er jo rett i d@ss, og da blir syklene våre dyrere å kjøpe. :cry:
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Brukeravatar
Benjamin77
Wannabe admin
Innlegg: 1099
Registrert: 24 okt 2007, 14:56
Sted: Revetal
Kontakt:

Legg innav Benjamin77 » 23 okt 2008, 20:39

Var ikke sant det jeg skreiv om vekta nei :roll: :
3. Minimum Weight
The minimum weights are as follows:
4 cylinder: 162kg
3/2 cylinder: 170kg
Additional weights are permitted but they must be properly fixed by screws. The motorcycle must comply with the minimum weight (including fuel tank) at all times during the event.
No items, including water, oil, fuel and tyres, may be added to the motorcycle before the weighing.
During the practice sessions, each motorcycle may be weighed in the pit lane. (This will be done in such a way so as to disturb the riders and teams as little as possible. In all cases the rider and the team must however comply with this request for a control).


Vekta på sykkern har ikke alt å si.... Veier førern 120 kg, kan sykkern godt veie 80 kilo, men være umulig å kjøre. Men veier førern 55-80 kilo, kan sykkern godt veie 170 kilo, så lenge vekta er godt sentrert osv. Regner med vektfordelinga på RSV4 er svært bra! Får håpe den holder litt bedere en Ducatiene :roll:

Bilde
05 Aprilia RS150 ¨gone edition¨
Honda CBR1000RR HRP
Husqvarna TC450
95 Nissan 200SX S14
96 BMW 523i e39
We don`t ride fast, we just fly low!

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re:

Legg innav Thorden » 23 okt 2008, 22:24

Benjamin77 skrev:Var ikke sant det jeg skreiv om vekta nei :roll: :
3. Minimum Weight
The minimum weights are as follows:
4 cylinder: 162kg
3/2 cylinder: 170kg
Additional weights are permitted but they must be properly fixed by screws. The motorcycle must comply with the minimum weight (including fuel tank) at all times during the event.
No items, including water, oil, fuel and tyres, may be added to the motorcycle before the weighing.
During the practice sessions, each motorcycle may be weighed in the pit lane. (This will be done in such a way so as to disturb the riders and teams as little as possible. In all cases the rider and the team must however comply with this request for a control).


Hehehe, beklager at jeg er så frekk at jeg må påpeke at du har klippet fra et gammelt reglement. :D
Det kom endringer for 2008 som gjorde det skikkelig komplisert å beregne twinnene. Dette som et ledd i at de fikk lov til å øke volumet til 1200cc.

Nå er det 2, 3 eller 4 sylindrede sykler på inntil 1000cc som har felles krav, twinner på inntil 1200 har andre krav. Vekten på de store twinnene kan faktisk være fra 162 til 171 Kg. Det som avgjør hvor mye vekt en 1200 twin skal ha er hvordan twinnene plasserte seg i sist løp i gjennomsnitt, om det var en twin som vant, og hvordan det har sett ut i de tre siste løp. Om twinnene er mer suksessfulle enn firerne får de restriksjoner i form av høyere minimumsvekt, er de mindre suksessfulle får de tilsvarende lettelser. I tillegg er twinnnene utstyrt med restriktor i innsuget. Dersom man når øvre eller nedre grense på vekt (171 eller 162 Kg), og vinnersituasjonen fremdeles er ubalansert, så vil man øke eller minske størrelsen på restriktoren. Intrikate greier!

Du finner hele reglementet her. Litt artig lesning for oss RR-nerder.
http://www.fim.ch/en/default.asp?item=27#


Apropos 1200 twinner, jeg håpet og trodde Aprilia skulle fortsette med RSV-serien selv etter RSV4, men da med 1200cc. Men nå ser det ut som om det ikke blir aktuelt. Synd, for jeg liker egentlig twinner best. Shiver 1200 blir sikkert en kjempesykkel, men den blir neppe av Superbike-kaliber slik som Tuono er. Og noen erstatning for RSV kommer tydeligvis ikke (kanskje Shiver med kåpe?), så den dør ut. Egentlig må vi ha en gravøl på det der... :)
Sist redigert av Thorden den 23 okt 2008, 23:04, redigert 1 gang totalt.
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re:

Legg innav Thorden » 23 okt 2008, 22:33

Benjamin77 skrev:Aprilia RS125 ¨Poggiali¨ 150GP +++ -TIL SALGS-
Honda RS125 Öhlins edition -TIL SALGS-
Honda CBR125 -TIL SALGS-
Honda CBR1000RR8
HRC CBR1000rr


Spenstig! Får følelsen av at det er noen banesykler her. :)
I så fall, hvilken klasse, og hvor lenge har du holdt på?

Åhh, det kribler etter å stå på startplata igjen kjenner jeg!
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Innlegg: 1446
Registrert: 16 jul 2007, 18:40
MC: Aprilia Rs125 '07 Black
Sted: Beitostølen
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 23 okt 2008, 22:44

Gå på "Racing" topicen og inn på Benjamins racing, så står det en del der ;)
Bilde
Fp ++

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Re:

Legg innav Thorden » 24 okt 2008, 10:22

Done, så nå er jeg oppdatert. :)

Kjempegøy Benjamin, veldig bra å se at det spirer og gror og kommer opp nye talenter i det norske RR-miljøet! Flott at du får mulighet til å gjøre en så seriøs satsning også, jeg skal følge med og heie på deg neste sesong. Hold oss oppdatert, det blir skikkelig spennende å se deg i Superbike!

De rundetidene du har oppnådd i år er enormt imponerende. =D>
Da jeg kjørte for 8-10 år siden var det svært få som oppnådde slike tider selv med en 600cc. Du tok jo persen min på Rudskogen også! :lol:
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R

Brukeravatar
inunf
Admin
Innlegg: 3835
Registrert: 26 jun 2007, 21:10
Sted: Molde
Kontakt:

Legg innav inunf » 24 okt 2008, 13:11

Thorden:
For å holde system og unngå at forumet blir rotete så har vi noen enkle regler. Det er ikke lov å sitere posten over, og man skal holde seg til temaet i tråden. Temaet her er den nye RSV4, ikke Benjamins innsats på racerbanen.

Brukeravatar
Thorden
Fersk
Innlegg: 62
Registrert: 05 okt 2008, 18:59
Sted: Akershus

Legg innav Thorden » 24 okt 2008, 14:06

Point taken, skal ikke gjenta seg. :)
--
2009 RSV4 Factory

X - 2006 Tuono R
X - 2005 RSVR Factory
X - 2002 RSV Mille R
X - 2001 RSV Mille R


Gå tilbake til «Nyheter»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest