Setter stor pris på gode råd og innspill!!

DanielJohansen skrev:Tror ikke du har så veldig mye å glage på, skal jeg være ærlig. vil heller si at du er heldig hvis du får 6 mnd.
en kompis av meg ble tatt i laserkontroll i 135 ca. i 80-sona.
det ente med en gigant bot (tror det var mellom 15-20k), beslagt førerkort + 2 år utsettelse på billappen.
jeg fikk 6500,- i bot for å ligge i 109,52 (snitt) og han sa at det var grunnlag for å ta førerkortet mitt, + et par måneders karantene.
Når det gjeldet boten:
126,3 km/t blir rundet opp til 130km/t siden du hadde passert 125. Så da blir det 50 km/t over fartsgrensen. Tipper en bot på mellom 10-15000
AndyCandy skrev:Kan jeg spørre hvordan du ble målt og hvor?
KneeDragger skrev:Utrolig kjipt! Tror jeg skal begynne og passe litt mer på farta mi..DanielJohansen skrev:Tror ikke du har så veldig mye å glage på, skal jeg være ærlig. vil heller si at du er heldig hvis du får 6 mnd.
en kompis av meg ble tatt i laserkontroll i 135 ca. i 80-sona.
det ente med en gigant bot (tror det var mellom 15-20k), beslagt førerkort + 2 år utsettelse på billappen.
jeg fikk 6500,- i bot for å ligge i 109,52 (snitt) og han sa at det var grunnlag for å ta førerkortet mitt, + et par måneders karantene.
Når det gjeldet boten:
126,3 km/t blir rundet opp til 130km/t siden du hadde passert 125. Så da blir det 50 km/t over fartsgrensen. Tipper en bot på mellom 10-15000
Såpass?Hvilke soner er det vi snakker om?
Tar politiet deg vis du ligger i 130 i 100 sona?
Benjamin77 skrev:De tar ikke hennsyn i det hele tat! Blei jo selv målt til 193 i 100 sona.
Gå tilbake til «Hva er lov og ikke lov?»
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest