Jeg kan ikke la den stå på tomgang.. Har skrudd skruen helt inn, men det er ikke nok. Hva er problemet?
Uansett hva jeg gjør, så kan jeg ikke starte uten å trille den litt, har det noe med tomgangen å gjøre?
Når jeg ligger i 4-6gir, så tar tar ikke gassern "tak" før jeg har litt over halv gass..
Kan alle disse problemene skylder for liten dyse?
Har yasuni cross, 50cc sylinderet fra dere og powerfilter og 16 forgasser. Hvilken dyse skal jeg ha da?
Er en Yamaha DT50x 2008 modell
En del små problemer.
Re: En del små problemer.
prøvd å stramme gasswaieren?
Tviler på at det er for liten dyse, heller for stor dyse da..
men du kan ta og sjekke pluggen for sikkerhetskyld.

Tviler på at det er for liten dyse, heller for stor dyse da..
men du kan ta og sjekke pluggen for sikkerhetskyld.

X:
Ok, nå har jeg strammet gasswiren, men jeg måtte stramme den såppas mye at tomgangskrua ikke hjelper lengre.. Kan skru den helt ut, ingen effekt, kan ta den helt inn, forsatt ingen effekt..
Kan det ha noe med for liten forgasser? Og vis ja, hvilken forgasser må jeg ha da?
Har planer om å prøve å få litt bedre bunndrag, men forsatt beholde farten mest mulig.
Kan det ha noe med for liten forgasser? Og vis ja, hvilken forgasser må jeg ha da?
Har planer om å prøve å få litt bedre bunndrag, men forsatt beholde farten mest mulig.

Har en 21mm forgasser som kan selges for 600kr
(Da følger det med innsug!)
Mvh Michelet

Mvh Michelet
Gir det bedre bunndrag?
Også btw, vil det fikse tomgang problemet?
Også btw, vil det fikse tomgang problemet?
Vet ikke
Men det er jo alltids greit med litt større forgasser

Men det er jo alltids greit med litt større forgasser

Ikke vis det ikke er til noen nytte D: Vil bare få moppa til å funke 100% jeg.. Men vet ikke hva problemet er! Har stilt gasswiren, sånn at den ligger på 1500 når den står i tomgang, og da hjelper ikke tomgangdysa en dritt lengre...
sykkelen får ikke nokk luft rens filteret godt eventuelt prøv uten filter, så kan du prøve å skru litt på lufteskrua også og gi den litt mere luft.
og eventuelt sjekk forgassern for feil og mangler
og eventuelt sjekk forgassern for feil og mangler

rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!