Neida - jeg vil jevnlig gi Magnus, eller en annen fortrolig person, tilgang til nettbanken min for en økonimisk sjekk. Han vil så vitne til dere på at alt er som det skal.
Fikk det nevnt i finansieringsundersøkelse-tråden at noen ikke følte seg helt tilpass med at pengene ville bli liggende i mine hender, men det finnes ingen intensjoner for svik eller sabotasje. Vil bare få sette strek under det. Jeg vil gi forumet tilbake alt forumet har gitt meg gjennom de siste åra, ved å ta på meg ansvaret for websiden (i lage med flere) og økonomien.
Jeg vil at alle som ønsker å gi forumet noen såre kroner om å overføre pengene til kontoen 3207.20.26283 og merke meldingen med brukernavnet sitt på forumet. Det ble nevnt tidligere at noen ikke hadde nettbank. Det er ikke værre enn å gå i banken med pengene kontant, og få dem overført. Viss det skal være ett problem - så legg meg til på msn, så skal vi nok finne en løsning.
Jeg vil gjerne ha innspill til hvilken domenehostere vi bør bruke (one.com, domeneshop.no, osv) og hvorfor. Føreløpig ligger det ann til å bruke one.com's rimligste tilbud (Min personlige favoritt). Her har vi 1000 mb lagringsplass, før vi trenger å oppgradere. Det er en filstørrelsesbegrensning på 1mb, men det tror jeg i grunnen kun er gunstig til forumbruk. Men kom likevell med forslag. Besøk http://www.one.com for info.
Vi har strengt tatt i henhold til finansieringsundersøkelsen potensiall til 3000 kr +/- i donasjonsinntekt, så vi har rå til å gå litt opp i pris på webløsninger - men jo billigere jo bedre.
Ang. domene. Det ser ut som vi skal få til å regge ett .no-domene. Mest aktuellt er http://www.apriliaforum.no, men innspill ønskes.
Har enda ikke hørt noe fra Aprilia Norge - vil sende en liten purremail om noen dager, viss jeg ikke hører fra dem.
Det vil bli laget en seperat tråd for innspill til forumets oppgradering (ønskede funksjonaliteter, mods, forslag til endringer osv) i nærmeste tid. Inntil da kan dere tenke etter hva dere vil med forumet, og holde dere on topic her.
Noe mer da?